Jak nakupovat

Hledání zboží

Máte-li zájem o konkrétní zboží, nejrychlejším způsobem k jeho nalezení je použití vyhledávání. Vyhledávat můžete hned dvěma způsoby:

vyhledávací box + našeptávač neboli prázdné políčko s tlačítkem „Lupa “, které se nachází vpravo stránky nahoře. Stačí do něj zadat klíčové slovo nebo název zboží, našeptávač vám ihned nabídne dostupné možnosti (to znamená nejoblíbenější výrobky a stránky, které obsahují zadané klíčové slovo v názvu nebo popisu) a poté kliknout na tlačítko „Hledat“ nebo zvolit „enter“ na klávesnici.

Nevíte si rady při výběru produktu? Nemůžete se rozhodnout, který je pro Vás ten pravý? Nerozumíte některému z pojmů? Nevadí. Obraťte se na nás prostřednictvím emailu, kde se Vám budeme snažit co nejpodrobněji odpovědět na nejčastěji kladené otázky.

Košík

V košíku přehledně a na jednom místě uvidíte vše, co jste do něj vložili – přesný název zboží, dostupnost, počet kusů (můžete libovolně měnit). Cena zboží je konečná a platná v momentě objednávky a nelze ji měnit.

Ceny zboží jsou platné v době objednávky a jsou konečné.

Kompletní obsah Košíku uvidíte vždy, když do něj vložíte zboží nebo pokud kliknete na ikonu s textem Košík v pravé horní části stránky.

Přihlášení

Pokud jste naším stálým zákazníkem, můžete využívat uživatelské rozhraní pro registrované zákazníky. Registraci můžete provést při první návštěvě našeho obchodu, aniž byste si museli objednat zboží z našeho e-shopu. 

Registraci do našeho obchodu můžete provést při první návštěvě našeho e-shopu nebo v průběhu první objednávky.

V našem e-shopu můžete nakupovat i bez registrace zákazníka.

Osobní údaje

Pro správnost objednávky je nutné uvést Váš e-mail (ten slouží jako hlavní komunikační kanál po dobu objednávky), telefonní číslo, adresu bydliště, popř. fakturační adresu. Stejné informace zákazník uvádí, pokud se registruje do našeho e-shopu.

Kupujícímu, je poskytována ochrana osobních údajů podle zákona č. 101/2000 Sb, ve znění pozdějších předpisů.

Doprava a platba

Pro ČR:

Výběr dopravy a platby bude nabídnut každému zákazníkovi při uzavírání objednávky. Zákazník má na výběr několik kombinací plateb a způsobů dopravy.

     Česká pošta - zásilka doručována adresátovi zpravidla do dvou pracovních dnů od podání, zásilku je možno zaslat na Vámi uvedenou adresu, kde se budete vyskytovat (třeba i do práce). Cena za zásilku je 70 Kč při objednávce zboží v ceně do 1500Kč. Cena za zásilku je 0 Kč při objednávce zboží v ceně více než 1500Kč.

  • možno platit na dobírku (při předání zboží zákazníkovi doručovatelem) - cena 30 Kč při objednávce zboží v ceně do 1500Kč, cena 0 Kč při objednávce zboží v ceně více než 1500Kč.
  • možno platit převodem předem - cena 0 Kč.

V tomto kroku Košíku volíte také způsob platby. Vyberte si přesně ten, který vám nejvíce vyhovuje. Máte-li k dispozici dárkový certifikát nebo slevový poukaz, zadejte příslušný kód do kolonky Dárkový certifikát nebo poukaz a částka/sleva vám bude z objednávky ihned odečtena.

 

Shrnutí a odeslání objednávky

Před odesláním objednávky je Vám k dispozici její kompletní shrnutí. Zde vidíte všechno objednané zboží, počet kusů, celkovou cenu, výši odečtené částky z dárkových certifikátů, přehled slev ze slevových poukazů, cenu za dopravu a předpokládaný termín doručení zboží, případně osobního vyzvednutí, adresu pro doručení a fakturační adresu. Pokud jsou všechny údaje v pořádku, dokončete objednávku stisknutím tlačítka Odeslat objednávku.

Je dobré vědět

O každém kroku ve vyřízení vaší objednávky budete informováni e-mailem. Po celou dobu tak máte dokonalý přehled o tom, co se s vaší objednávkou děje a kdy můžete očekávat doručení vybraného zboží. Pokud si přejete zboží v objednávce změnit, stornovat nebo zrušit celou objednávku, kontaktujte nás telefonicky na čísle +420 775 309 239 nebo e-mailem .

Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky u zboží označeného pojmem „Momentálně nedostupné“ v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila a zákazník toto před samotným vznikem kupní smlouvy neakceptuje. Prodávající zákazníka o této situaci informuje. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, budou zákazníkovi peníze vráceny na účet.